VS2015.reismee.nl

Dag 23: Brewster - Hoofddorp via Newark en Londen

De terugreisdag of liver dagen aangezien we eind van de dag Amerikaanse tijd terugvliegen en de volgende dag rond de middag aankomen op Schiphol.

Maar eerst in de ochtend een mooie wandeling naar de waterval in Brewster gemaakt met Dinet and Hylcko, waarbij Thijs onder de indruk was van de klauter capaciteiten van Hylcko bij het door de drooggevallen waterval bedding lopen.

Ondanks het warme weer was het heerlijk in het bos en kwamen we hongerig weer terug in Brewster voor deel twee van de BBQ bij de Carey's.

Halverwege de middag vertrokken voor de laatste rit naar Newark vliegveld om de auto in te leveren bij Budget en in te checken voor de terugvlucht. De rit ging vlotjes en het was een goede beslissing om niet de auto in te leveren in Manhattan. Bij budget werd de auto uitgelezen en de eindstand van de "odometer" was 4760 bij beginstand van 1261 mijl dus we hebben 3499mijl oftewel 5600 km!!!!!!!!!!!! gereden in minder dan drie weken oftwewel 266 km per dag inclusief de niet reisdagen.

Na een paar uren wachten omdat we wat vroeg op het vlieveld waren, vertrok het vliegtuig met een half uurtje vertraging voor het eerste stuk naar londen wat we 6 uur later bereikten en na de aanschaf van de beloofde Toblerone waren we weer 4 uur later op Schiphol waar Helen ons ophaalde en Thijs eindelijk weer op zn PS4 kon spelen.

Ook in NL mooi weer en na een wat slaperig doorgebrachte middag lekker weer bruine boterhammen met kaas gegeten en op tijd naar bed om morgen weer lekker aan het werk te kunnen.

Marc

Welkom thuis!!!

pauline

Dank je Marc

pauline

Ronald, lieve schat bedankt voor het uitzoeken, boeken van de reis en voor het trouw schrijven van de verhalen en het plaatsen van de foto's. Het viel af en toe niet mee met de slechte wifi. Dikke kus