VS2015.reismee.nl

Dag 22: Cape Cod - Brewster

Bijna de laatste dag. Op bezoek bij oude schoolvriendin Dinet die met haar Amerikaanse man Darren en zoon Hylcko in Brewster woont, zo'n uur rijden ten Noorden van New York.

Het leek wel of zwarte zaterdag ook in Oost Amerika in opkomst is want het duurde 1 1/2 uur om van Cape Cod te komen en daarna stonden we in 44 km langzaam rijdend verkeer op de I-95 zodat we uiteindelijk niet rond 1300 maar om 15.30 aankwamen in Brewster en hartelijke welkom werden geheten.

Na een korte cursus boogschieten met Darren mooie jachtboog zowaar het doel getroffen maar het viel tegen hoeveel trekkracht je moet hebben om de boog te spannen.

Bij het nakijken van de inlevertijd van de auto bleek het in de chaos bij het afhalen van de auto dat weliswaar de lokatie was aangepast maar niet de extra dag. Na de nodige telefoontjes naar budget eindelijk eenlevend persoon aan de lijn gekregen die de extra dag heeft ingepland.

Natuurlijk ging de BBQ aan en hebben we heerlijk gegeten en daarna bij het kampvuur in de mooie tuin een echte smor gegeten.

In het donker naar het hotel gereden voor de laatste nacht in de States.

Morgen nog een laatste hike en dan naar Newark.