VS2015.reismee.nl

Dag 21: Cape Cod

Na een goed ontbijt op weg naar de surfplank verhuur want de dames zijn gaan suppen. Staand op en brede surfplank peddelen op het water. Het was wederom zeer warm en pogingen om later naar het strand te gaan mislukte omdat we allen de zwemkleding aanhadden en geen geld op zak hadden terwijl alle parkeerplaatsen of bezet of 15 $ kostten.

Weer snel terug naar hotel om te zwemmen in de zwembaden en verder te lezen op het strand.

Gegeten bij een oriëntaalse buffer restaurant waar het een stuk beter smaakte dan het er van buiten uitzag.

Op het hotel strandje goede plaatsen bij het vuur dat op gas brandde zodat het weinig rookte, gezocht en een paar uur met Amerikanen, Ieren en Schotten gepraat. Een aantal haalden marshmallows, koekjes en chocolade te voorschijn om een smor te maken. Ik denk dat ze dat bij de Check-in hebben gekregen maar wij hebben niets gezien. Het is de bedoeling om de geroosterde marshmallows tussen twee koekjes met een plat stuk chocola te pletten om zo wat makkelijker op te eten.

Ik hield het bij de Coors Light.

Een rustige maar lekkere dag.