VS2015.reismee.nl

Dag 15: Lincoln White Mountains

De dag dat we wederom geen rendier of beer hebben gezien. Speciaal om 7 uur opgestaan om de Cancamagus scenic road te rijden maar na 2 1/2 uur nog helemaal niets. Omdat het smorgens zonnig was naar het naast onze Lodge gelegen Whale Tale Waterpark gegaan. Dit is een waterpretpark met vele glijbanen. Bij de kassa nog gevraagd naar Specials voor ons hotel maar werden naar hotel verwezen.

Een aantal leuke glijbanen met als hoogtepunt een soort whaletale waar je met duobaan omhoog werd gelanceerd tot vlak onder het uiteinde waarna je terug viel naar het eindpunt. De tweede spannende was een centrifuge waar je in uitkwam na wat loopings en na een paar rondjes in het grote gat in het midden in een bad viel.

Verder nog een hele snelle waarbij je het idee gaf dat je buiten de baan ging vallen.

Behalve de Cancamagus highway was een ander gedacht hoogtepunt de beklimming van Mount Washington met de auto waar je een bumper sticker kreeg met de text: this car climbed mount Washington. Het op en afrijden was best eng aangezien je in de wolken rijdt met niet meer dan 10 meter zicht en zonder afrastering aan de kant van de weg op meer dan 2 km hoogte.

Bij terugkomst waren Maartje en Thijs lekker aan het dineren in het hotel restaurant want ze hadden lekker gechilled in plaats van mee te gaan naar de berg beklimming. Onderweg bijna een ijstaart gekocht voor Maartje maar leek geen goed idee in de warme auto Geen dieren maar toch een mooie dag. Morgen Maartjes verjaardag en weinig stappen. Rond de 13000