VS2015.reismee.nl

Dag 14: Albany - White Mountains Lincoln

Vandaag een hele mooie rit door New York State, Vermont en New Hampshire naar de White Mountains wat een zeer populaire bestemming is voor de Amerikanen zelf ook in de zzome en winter qua skigebied.

Onderweg zijn we gestopt in het charmante plaatsje Wilmington in de staat Vermont wat geweldig ligt aan een rivier en eee hele mooie hoofdstraat heeft. We hebben over stenen langs de rivier gelopen waarbij Maartje aan het einde toch van een steen gleed en tot haar kont nat werd.

Weer veel mooie uitzichtpunten onderweg naarmate we verder de bergen intreden. Het einddoel was Woodward resort wat in werkelijkheid meer vervallen is dan het klinkt naar wel een binnen en buiten zwembad heeft.

Ronald heeft de Indian Head Trail gelopen die vlakbij het resort begon en dwars door het bos omhoog naar de top van een berg voerde waar de inspanning ruim beloond werd door het uitzicht.

Thijs en Maartje hebben het wel even gehad met rijden en kijken uit naar een rustig dagje.

Het eten bij de Mexicaan in Lincoln was helaas gedeeltelijk koud en de taco niet knapperig maar wel de tweede poging meegekregen in doggy bag voor bij de kamer.

Dankzij de Trail nog een redelijk aantal stappen.