VS2015.reismee.nl

Dag 13: Niagara - Albany

Reisdag naar de White Mountains. In de planning vooraf wilden we eerst naar Lake Placid waar ooit de winterspelen zijn gehouden met goud voor Annie Borkink voor Ria Visser op de 1500 meter maar helaas bleken alle hotels in de buurt volgeboekt vanwege een Iron Man triatlon. Dus het was Albany geworden in plaats. Een mooie maar saaie weg die we 440 km rechtdoor moesten volgen. De enige opwinding kwam van een paar groundhogs die we langs de kant van de weg zagen.

Maartje had al in Nederland gezien dat er een grote mall was in Albany en ging met Pauline direct na aankomst in 74 State hotel naar de mall. Ronald en Thijs zijn na wat chilllen op de kamer de stad ingegaan en terwijl Thijs de voor en nadelen van Fifa 15 en de playstation uitlegde hebben we onder andere the Egg en een aantal andere mooie gebouwen gezien.

Na een diner in een leuke pizza place waar je de pizza per slice kon kopen nog even over de loopbrug gegaan waar veel mensen in de andere richting opkwamen. Naar even later bleek vanwege een muziek optreden.

Na een goede nacht weer op weg naar het Oosten om ons rondje vol te maken.

Agnes

Goedemorgen vanuit NL.
Onder het genot van een ontbijtje, lees ik jullie weblog.
Volgens mij moeten die meiden ook een extra koffer kopen, hihi. Die zijn flink aan het inslaan.
Veel plezier met jullie verdere reis

Groet Agnes