VS2015.reismee.nl

Dag 7: Nags Head - Waynesboro Shenandoah Park

Vroeg opgestaan maar geen dolfijnen meer gezien. Tussendag om van de kust naar de Shenandoah Mountains in het westen te rijden. Weer terug naar Virginia door vele historische onafhankelijkheids strijd stadjes als Yorktown waar we de scenic Colonial Parkway nemen.

Halfweg komen we bij een schitterend gelegen meer waar we stoppen en toevallig een aardige Nederlander genaamd Coen tegenkomen die bij zn Amerikaanse vriendin op bezoek Is en ons verteld over het springtij en de stroming in het meer.

Via de Starbucks verder om Richmond heen waar de bergen in het zicht komen. De trucks moeten hier rechts houden en dat is niet voor niets. Zelfs onze CMG heeft er af en toe moeite mee om de steile hellingen op te komen..

Bij Waynesboro zien we het best western hotel al liggen en ook een Target winkel waar Maartje make up wil kopen.

Lekker gezwommen in het iets zoute binnenzwembad, Thijs geïnstalleerd met drinken, YouTube en Tv zodat Pauline en Maartje naar de target konden en Ronald de Blue Ridge Parkway op kon rijden voor een korte hike. Het was niet mogelijk om te voet de 700 meter van hotel naar de target af te leggen dus we moesten met de auto. Waanzin. Op de kamer magnetron maaltijden gegeten en daarna even de calorieën eraf in de sportschool van het hotel. Pauline heeft Thijs zn telefoon afgepakt omdat de Sony nu echt niets meer doet

Dankzij een workout toch nog 15000 steps.

Morgen een 100 mile scenic drive door de Shenandoah Park Appalachen.