VS2015.reismee.nl

Dag 3: Central Park

Laatste hele dag in New York vandaag en we zijn nog niet in Uptown geweest dus op naar Central Park met de subway want hoewel het goed is voor de stappen is het te ver om te lopen. Na wat shoppen in de A&F met lijn 4 naar upper east 86th street en Central Park waar Pauline even een rondje heeft gelopen waardoor ze er wwee een van de bucket List af kan strepen. Om de grote plas heengelopen en aan de West kant met de fraaie huizen weer de dagelijkse caramel Frappuccino gescoord voor de Kids. Ronald besteld wederom niets omdat Starbucks geen belasting betaald en dus niet op de bucket maar op de Black list staat.

Schoolvriend Leno is ook in de buurt en Maartje probeert via SMS af te spreken.

Maartje was niet meer te houden en racete door Central Park naar de A&F waar ze hadden afgesproken.Onderweg nog de bootjes vijver en schildpadden gezien.Thijs en Ronald waren achterop geraakt en hebben Leno niet gezien maar de fotos bij Rockefeller Center zagen er leuk uit en er bestaat de kans dat we ze nog een keer tegenkomen bij Niagara. Rond het park zagen we mensen eten van van take away en het spoor leidde naar de Gyros King waar we de bestelling met natuurlijk hete saus gezellig in het psrk hebben opgegeten. Thijs en Maartje hebben hier wat selfies bewerkt en rondgerend.

Op de terugweg via Hollister maar het was zo druk bij de kassas dat we geen zin hadden om af te rekenen en terug naar de metrozijn gelopen om naar het hotel te gaan.Thijs vond het weer genoeg geweest. Weer niet veel honger na King Gyros dus op zoek naar Sushi to go voor op de hotelkamer. Wederom een stralende dag die we relaxed hebben doorgebracht.

Morgen de auto ophalen. En 21000 steps.

Agnes Bax (AVH)

Heel herkenbaar. Toppie!!!!!