VS2015.reismee.nl

Dag 1: de heenreis

Eindelijk, de vakantie Is begonnen en wat nerveus doen we de koffers in de auto om naar schiphol te rijden. Buurman Theo is zo aardig om ons om 5 uur smorgens weg te brengen.

Eerst eee kort vluchtje naar Londen en dan door naar New York JFK. Helaas geen 4 plaatsen naast elkaar maar wel goede beenruimte voor Ronald. Maartje en Thijs zaten achterin het vliegtuig zonder parental guidance.

Precies op tijd aangekomen op JFK en na de gebruikelijke douane formaliteiten de koffers van de band gehaald en met de taxi naar Manhattan gereden. Hotel kamer in de Wall Street Inn was al klaar en een goed einde van de heenreis.

Hotel ligt helemaal downtown in een gezellig straatje waar we de eerste avond gegeten hebben bij waiter Ben die een prima burger en beer serveerde.

Tussendoor wat door de stad gelopen om te shoppen, Maartje had de lijst van targeted winkels al klaarliggen!, de stock exchange gezien, Broadway Street, little Italy, Chinatown en na het eten nog wat langs de kade gelopen voor foto's met Brooklyn op de achtergrond.

Prime reisdag en eerste aankomst in Manhattan.

Agnes Bax (AVH)

Nou, de eerste dag klinkt al goed. Leuk om te lezen